|
![]() | Ход урока. Праверка дамашняга задання Мэты: пазнаёміцца з парадкам сінтаксічнага разбору сказаў з рознымі відамі сувязі; паўтарыць стылі мовы, фанетычны аналіз; развіваць... | ![]() | Ход урока. Праверка дамашняга задання Мэты: вызначаць сэнсава-стылістычную ролю складаных сказаў з рознымі відамі сувязі; тлумачыць суадносіны паміж інтанаваннем І правіламі... |
![]() | Ход урока. Праверка дамашняга задання Тэма. Сродкі сувязі складаных сказаў з рознымі відамі сувязі. Мэты: вызначыць сэнсава-стылістычную ролю складаных сказаў з рознымі... | ![]() | Абагульняльны урок па тэме Праверыць, хто не выканаў дамашняга задання, даведацца чаму; якія цяжкасці І пытанні ўзніклі пры выкананні дамашняга задання?Выбарачна... |
![]() | Решение задач по теме «Четырёхугольникики» Геометрия 8 класс Ход урока : Ход урока : Проверка домашнего задания. Математический диктант | ![]() | Восприятие музыки через палитру красок цель урока Ход урока: в начале урока в исполнении педагога звучат две пьесы американского композитора А. Шульмана «Оттенки голубого» |
![]() | Презентация по теме урока. Ход урока Звучит сказочная музыка, дети входят в класс Цели урока: Обобщение полученных знаний о связи двух видов искусства музыки и литературы | ![]() | Ход урока. Организационный момент Цели урока: -сформировать знания о внутреннем строение Земли, о методах ее изучения |
![]() | Ход урока: Организационный момент Проверить подготовку учащихся к работе на уроке, раскрыть цели и задачи урока, тему | ![]() | Ход урока организационный момент Цель урока: формирование у обучающихся целостного представления о реках как природных объектах |